Palvelu- ja toimitusehdot

Elämyspuisto GoPark

1. Palveluiden käytön aloittaminen

Elämyspuisto Goparkin aktiviteetit ovat varattavissa ilman ennakkoilmoittautumista ja ennakkovarauksella. Aktiviteetteihin voi tehdä varauksia tai maksaa paikan päällä tai internetissä osoitteessa www.gopark.fi. Goparkin aktiviteetit  ovat varattavissa kaikille 18 vuotta täyttäneille asiakkaille (poikkeukset ks. kohta Ikärajat). Maksamalla palvelun asiakas hyväksyy nämä palveluehdot ja vakuuttaa, että on tutustunut GoParkin turvallisuusohjeisiin.

2. Osallistuminen, varaukset ja peruutukset

Kaikkiin palveluihin voi osallistua ilman ennakkovarausta, mikäli tilaa on. Varausoikeus on henkilökohtainen ja asiakasta sitovat GoParkin palveluehdot. Varauksia voi tehdä www.gopark.fi -sivustolla, paikan päällä tai puhelimitse aukioloaikoina.

3. Palvelut yhteisöille

Yrityksillä ja yhteisöillä on mahdollisuus tukea henkilöstönsä/jäsentensä liikkumista tekemällä esimerkiksi yrityksille räätälöidyille kausikorteille laskutussopimuksen GoParkin kanssa, tilaamalla yhteisölle omia liikuntapalveluita tai  työhyvinvoinnin tapahtumia. Näitä palveluja koskevat erilliset sopimusehdot. Lisätietoja info@gopark.fi

4. Vakuutukset

GoParkin palvelut eivät sisällä vakuutusta. Asiakkaan tulee itse huolehtia tarvittavasta tapaturmavakuutuksesta, joka kattaa myös vesiurheilulajit.

5. Ikärajat

GoParkin tarjoamiin sup-kanootti-kajakki- fatbike aktiviteetteihin on 12-vuoden ikäraja. Alle 12 -vuotiaat, vanhemman suostumuksella. Vesipuistoon ikärajat: alle 7 vuotiaat vain yli 18 vuotiaan kanssa, joka valvoo lasta vesipuistossa. 7-12 vuotiaat rannalta valvovan täysi-ikäisen valvonnassa.

6. Palveluiden tarjonta ja kaudet

GoPark tarjontaa sekä aukioloaikoja supistetaan asiakasmäärien vähentyessä keleistä riippuen.

7. GoParkin velvollisuudet

GoPark tarjoaa käyttäjilleen monipuolisia, laadukkaita ja hyvinvointia edistäviä vesiurheilu- ja liikuntapalveluita. GoPark huolehtii siitä, että liikuntatilat ja välineet ovat asianmukaisessa kunnossa sekä käyttäjille turvalliset.

Goparkia sitovat kaikki ne velvollisuudet, jotka palveluehdoissa mainitaan. GoPark pidättää itsellään oikeuden SUP-, kanootti-, kajakkimelontavuorojen perumiseen (esim. ukonilman takia). GoPark ei ota vastuuta vesiurheilussa tapahtuneista henkilövahingoista ja aineellisista vahingoista, jotka koskevat kävijöitä tai heidän henkilökohtaista omaisuuttaan, ellei vahinko ole tapahtunut palveluntarjoajan laiminlyönnin johdosta.

8. Asiakkaan velvollisuudet

Liikuntapalveluita käytettäessä tulee toimia huomaavaisesti muita liikkujia kohtaan ja noudattaa GoParkin antamia ohjeita ja toimia turvallisuusnäkökohdat huomioiden. Asiakas on velvollinen tutustumaan GoParkin turvallisuusohjeisiin ja sitoutuu noudattamaan niitä.

Mikäli vuokraamasi väline jää palauttamatta, olet velvollinen korvaamaan palauttamatta jääneen tuotteen ostohinnan kokonaisuudessaan.

9. Maksaminen verkkokaupassa

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.vismapay.fi/

Maksutavat

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Alisa Lasku ja Alisa Yrityslasku.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

OP Lasku – Joustava tapa maksaa verkko-ostokset. Kaikkien pankkien asiakkaille. OP Laskulla voit tehdä enintään 5 000 euron suuruisia ostoksia ja maksaa ne korottomasti pois 45 vuorokauden sisällä. Halutessasi voit pilkkoa laskun useampaan maksuerään. Ostoksesi näkyvät yhdessä paikassa, joten pysyt helposti perillä rahan käytöstä. Luottorajan avulla pidät kulutuksen haluamissasi rajoissa. Saat laskut kätevästi sähköpostiisi. Verkkopalvelussamme näet tietoja OP Laskun käytöstäsi ja tekemiesi ostosten summan. Voit käyttää OP Laskua, jos olet maksukykyinen yli 20-vuotias, ja sinulla on suomalaisen pankin verkkotunnukset. Lisätietoja OP Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/maksaminen/op-lasku

Alisa Lasku on joustava ja turvallinen maksutapa. Maksutapa sopii kaikille yli 20-vuotiaille kuluttajille kaiken tyyppisiin ostoksiin. Halutessasi voit jakaa laskun pienempiin osiin ja maksaa takaisin jopa 60 erässä. Lisätietoja Alisa Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.alisapankki.fi/

Alisa Yrityslasku on joustava ja turvallinen maksutapa yrityksille. Maksutapa sopii kaikille suomalaisille yrityksille yhtiömuodosta riippumatta. Ostajan osto-oikeus varmennetaan kokonaan digitaalisesti ja ostotapahtuma vie vain muutaman minuutin. Yritys voi itse valita sopivan maksuajan kolmesta eri vaihtoehdosta: 14 päivää, 30 päivää tai 60 päivää. Lisätietoja Alisa Yrityslaskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.alisapankki.fi/

 

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta

 

10. Varausten maksu- ja peruutusehdot

Saavuttehan paikalle aina hyvissä ajoin ennen varauksen alkua, viimeistään 15 minuuttia ennen vuoroasi, jotta voidaan käydä läpi turvallisuusohjeet, sekä sovittaa oikeat varusteet päälle harrastamisen mukavuuden turvaamiseksi. Asiakkaalla on velvollisuus tutustua varattavan tapahtuman sisältöön ja ilmoittaa siinä mahdollisesti olevista virheistä GoParkiin ennen maksun hyväksymistä. Sopimus syntyy, kun asiakas hyväksyy GoParkin tarjouksen tai muutoin tilaa tapahtuman. Laskutus perustuu asiakkaan hyväksymään tarjoukseen. Laskutetaan ennen tapahtuma ajankohtaa.

Mikäli peruutus tapahtuu myöhemmin kuin 30 vuorokautta, mutta viimeistään 14 vuorokautta ennen tapahtumaa, pyrimme löytämään tapahtumalle uuden ajan. Jos uutta aikaa ei löydetä, laskutamme peruutuskuluina 25 % tapahtuman hinnasta. Peruutuksen tapahtuessa myöhemmin kuin 14 vuorokautta, mutta viimeistään 48 tuntia ennen tapahtumaa, laskutamme peruutuskuluina 50 % tapahtuman hinnasta. Jos tilaisuus perutaan myöhemmin kuin 48 tuntia ennen tapahtumaa, laskutamme tapahtumasta sopimuksen mukaisen hinnan kokonaisuudessaan. Käyttämättömistä palveluista ei suoriteta takaisinmaksuja.

GoParkilla on oikeus perua tapahtuma samana päivänä, jos sääolosuhteiden vuoksi tapahtumaa ei voida toteuttaa turvallisesti. Mikäli tapahtuman siirtäminen tällöin ei ole mahdollista, asiakkaalle palautetaan varausmaksut täysimääräisenä. Palveluilla ei ole varsinaista palautusoikeutta. Käyttämättömiä vesipuisto lipputuotteita ei palauteta.

11. Palvelujen peruminen elämyspuisto GoPark toimesta

  • Ohjattujen ryhmä- ja yksilöpalveluiden peruutukset ohjaajan tai muun esteen vuoksi ilmoitetaan www-sivuilla viimeistään 3h ennen tunnin alkua. Force majeure – tapauksissa (äkilliset sairastumiset /loukkaantumiset, tilatekniset ongelmat tms.)
  • Tapahtumiin/retkiin ilmoitetaan aina minimiosallistujamäärä. Mikäli minimiosallistujamäärä ei toteudu, tapahtuma/retki peruuntuu. Peruuntumisista pyritään ilmoittamaan asiakkaille viimeistään vuorokausi ennen kurssin alkua. Tapahtuman/retken toteutuminen kannattaa varmistaa gopark.fi -sivuilta ko.lukujärjestyksen kohdalta. Tapahtuman/retken peruuntuessa asiakas voi hakea maksun palautuksen asiakaspalvelupisteestä.
  • Tilojen sulkeminen kokonaan / aukioloajan lyhentyminen: Poikkeavat aukioloajat (esim. juhlapyhät) tiedotetaan www-sivuilla hyvissä ajoin aukioloaikojen yhteydessä. Force majeure – tapauksissa (esim. ukonilmalla) voidaan tilan sulkemisesta ilmoittaa myöhemminkin.

Palveluehdot ovat voimassa toistaiseksi.

Shopping Cart
Scroll to Top